Първоначално публикувано от morfius
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Дехидратор за 156
Collapse
X
-
Честно казано влагата не реагира по никакъв начин с фреона. Проблемът с водата в климатичните системи е, че замръзва на изхода на дроселирането, прави тапа и оттам вече компресора си върти, но дебит на фреона няма и оттам и хладилен ефект няма. Ако в системата има влага може да се обере с 5-10гр. метанол временно. Ако като се вкара метанолът се поотпуши системата и започне да подухва по-хладно наистина си за нов дехидратор, махане на тоя фреон и зареждане с нова доза чист 134 - желателно от заводска бутилка за еднократна употреба, а не на зарядна станция.
А за колегата с осмозата - не съм чул някой като паркира в гьол с напомпани гуми и водата да се насмуче в гумите.Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...
Comment
-
Първоначално публикувано от ldv6 Покажи съобщение
А за колегата с осмозата - не съм чул някой като паркира в гьол с напомпани гуми и водата да се насмуче в гумите.sigpic
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
Comment
-
При тебе явно има някакъв друг проблем. При работещ компресор и правилен заряд температурата на фреона в изпарителя (питата, която охлажда влизащия в купето въздух) трябва да е някъде между 0 и +5 градуса при работа на двигателя на празен ход и около -8 до -5 при 2500 - 3000 оборота.
За да ти издухва с +65, търси проблема в моторчетата и клапите в таблото.Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...
Comment
-
Принципно е възможно, но ТРВ дефектира много рядко!Тези които ти правят климатика, не знаят ли какво виждат!?!Очевидно има проблем, само не знам как свързват дехидратор и ТРВ с този проблем!?
В крайна сметка, не ти ли обясниха какъв е проблема?Проблем с налягането ли има?
п.п.Май трябва да смениш сервиза, преди да смениш цялата инсталация!sigpic
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
Comment
-
Да опиша с 2 думи моите (подобни) проблеми с климатика. Не духаше студено и по едно време почна да издава кофти звуци. Отидих в Рея-та и ми казаха дехидратора - аут. Поръчах нов. Моята система е от новите с 2те зони, дехидратор се продава отделно и без цялото тяло и на него пише, че става и за Х5. Без дехидратор (с избушен) или с такъв от друга кола не работи добре!
Смехих и компресора, щото вследствие на високо налягане заминал и той. С новия компресор и дехидратор пак не тръгна. Накрая се оказа се, че я напълнили с 650 мл както пише по книга, ама новите от 2002г се пълнят с по-малко - 500 или 550 мл. не помня точно. С повече фреон прави високо налягане и компресора изключва през няколко секунди, затова и не духа достатъчно студено. Сипахме колкото трябва и вече не помня 1 или 2 сезона си работи перфектно.
Comment
-
Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщениеНакрая се оказа се, че я напълнили с 650 мл както пише по книга, ама новите от 2002г се пълнят с по-малко - 500 или 550 мл. не помня точно. С повече фреон прави високо налягане и компресора изключва през няколко секунди, затова и не духа достатъчно студено. Сипахме колкото трябва и вече не помня 1 или 2 сезона си работи перфектно.Giulietta 1,6 JTDm 2013
156 SW 1,9 JTD 2003
Comment
-
Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщениеСмехих и компресора...
Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение...Накрая се оказа се, че я напълнили с 650 мл както пише по книга, ама новите от 2002г се пълнят с по-малко - 500 или 550 мл. не помня точно. С повече фреон прави високо налягане и компресора изключва през няколко секунди...sigpic 156SW 1.9JTD 16V
Comment
-
Първоначално публикувано от StanG Покажи съобщениеRPWWD кажи моля те от къде и за колко намери дехидратора, че се налага да сменям, а никъде не откривам в София...на нормални цени де...sigpic
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
Comment
Comment